16 juli 2016

Haakwerkjes..




Een paar rode rozen voor een jarige cliënt; de CAL die ik haak met een andere cliënte; leren om tunisch te haken met wolplein; een onderzettertje voor cliënt, afgekeurde cactussen (want een cactus zonder stekels is toch zeker geen cactus :( en zo vlogen ze hier door de lucht als speelballetjes .. En tja.. Draadjes afhechten hoort er ook bij; een baret voor dochter bij haar nieuwe jurkje; en nog een mooie mandala van de intheyarngardencal.. En nog paar mooie bloemenvierkantjes..

Kortom.. Altijd wel iets om te haken in mijn handen naast mijn andere bezigheden..

Van haken rust je uit en je krijgt er volgens mij ook weer energie van..

 Ik zet mijn foto's ook wel op instagram, dan heb je alles zo leuk bij elkaar :)



7 opmerkingen:

Angélique zei

Je bent fijn bezig geweest, leuke dingen allemaal :-)

Tante Titi zei

Zo veel gehaakt, bezige bij! Groetjes Martine

Margaret zei

Mooi om al je haakwerk eens bij elkaar te zetten. Zo zie je hoe veel verschillende dingen je haakt. Er zijn nog zoveel haakmogelijkheden dus je hoeft je niet te vervelen.

Groetjes en fijn weekend, Margaret

Francien van den Dool zei

Wat een mooie haakwerkstukken bij elkaar. Wil je misschien patroon van de baret delen?

Wendy's Mhaaksels zei

Mooi overzicht zo

Corina zei

leuke dingen, die baret vind ik ook gaaf!

Unknown zei

Die baret vind ik erg mooi en zou hem ook graag willen maken. Kan je misschien het patroon delen?