24 februari 2016

Dagje uit..

Met drie meiden ben ik gisteren een dagje uit geweest naar Rotterdam, naar de Ahoy en natuurlijk ook even naar de Pre-markt.. (dan is het dagje zo wie zo geslaagd, want dat vinden ZE een leuke winkel..)
We gingen gezellig met de trein en met de metro.. 
Ik kocht nog een leuk handwerkpakketje voor het goede doel en
gisterenavond .. heel de dag gelopen en geslenterd.. kon ik natuurlijk niets anders meer dan haken:)
Zie hier het resultaat.. Blij mee:)
En bij een workshop Creatief met krijt heeft mijn dochter ook nog iets moois gemaakt..
Kijk maar..
Leuk dagje uit:)

4 opmerkingen:

Margriet Post zei

Zo moeder, zo dochter....

Tante Titi zei

O wat hebben jij en je dochter prachtige dingen gemaakt een schattig beursje en dat krijtbord vind ik ook echt super mooi en knap gemaakt!
Groetjes martine

Atelier Valerie zei

Zo tof dat kleine sfeervolle portemonneetje ...
Het krijtbord is best gezellig hoor ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Angélique zei

Fijn om zo'n dagje met die meiden op stap te gaan. Je hebt een leuk portomoneetje gemaakt en je dochter een super leuk bord, heel knap gedaan!