29 juni 2013

Wat je van een blok hout kan maken...

 
Het mosselmannetje van Yerseke..
-----------------------
 
Eerst had zoon een blok hout...
Na een poosje denken en kijken
kwamen er wat lijnen op..
Na wat gerommel en allerlei geluiden uit zijn werkschuurtje..
en zelfs gewerk eraan onderweg..
(lijkt op moeder, haakt ook graag onder het meerijden :) )
 
kwam zoon dit mooie houtsnijwerkje aan me laten zien!
kan je wel nagaan zeker, dat ik trots ben,
dat ik dit mooie handwerk aan jullie mag laten zien!
 

8 opmerkingen:

Angélique zei

Wow, echt een kunstwerk! Logisch dat je daar trots op bent en terecht! Dat heeft hij geweldig gedaan!

ineke zei

wat leuk!!!!! een compliment aan je zoon hoor!

Viviane Laebens zei

Knap werk !! Een echt kunstwerk ...om fier op te zijn!

Hippehaakwerkjes&zo zei

Wow dat is een knap staaltje werk!! Super mooi geworden

Linda zei

Leuk zeg, mijn zoon is nu ook met houtsnijwerk bezig en zal dat binnenkort wel op zijn blog laten zien dus misschien kan je zoon daar eens kijken: http://rakishpaddyshop.blogspot.nl/ groetjes Linda

Marion zei

Zoonlief heeft het niet van een vreemde. Fantastisch!!!!!

Ria's Creaties zei

Wat een mooi pronkstuk,super goed gedaan.
Complimenten groetjes ria.

Corrie zei

Wat een talent heeft je zoon. Ik zou het op papier nog niet eens kunnen. Geef hem maar een dikke pluim.