05 juni 2012


Bij het bijwerken van het blogberichtje
groei valkparkieten en grasparkieten,
had ik ineens zin om iedereen weer eens te laten kijken,
hoe hard de vogeltjes intussen zijn gegroeid...


hier herken je toch die blote, "lelijke" vogeltjes van eerst niet meer uit??


Wie van de 4 zit daar zo te gluren??
-----


Ben ook nog bezig met een leuk werkje:
pannenlappen..
grappig hé... haken met de gehaakte lossen-lussen..

-----

én mijn vierkantje van mijn mijn project, die vergeet ik natuurlijk ook niet!

10 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een leuke foto's!
en die pannenlap is inderdaad erg grappig gehaakt!

Angélique zei

Ach wat een dotjes worden het!
Nee, ik herken ze niet meer terug.

Wat leuk worden die pannenlappen!

Moos zei

Ahhhhh waren dat die kale beesies hihihihihi .... Moet je ze nu zien. Helemaal schitterend toch. En zooooo lief hihihihihi

Leuk je pannenlappen!!!! Leuke kleurtjes ook!!!!!!

Betsy zei

Oh, wat zijn ze nu lief en wat zijn ze gegroeid. De veertjes nog niet helemaal volgroeid, maar de kleur al duidelijk te zien: lief!

Mooie pannenlappen. Leuk om te haken denk ik.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Monique van den Berg zei

Ze zijn inderdaad gegroeid zeg! En ze zijn een stuk aantrekkelijker. Wat een paar veren niet kunnen doen he!

Leuk die pannenlappen!

Groetjes, Monique

Tineke zei

Wat zijn ze gegroeid en knap geworden.
Leuke pannenlappen ben je aan het maken

Riannes Haaksels zei

Wat gaan die van jou snel!!! Jeetje, zo snel waren de mijne echt niet. Wel een hele mooierds. Ik zal binnenkort ook een foto maken van de oudste, de jongste is al verhuist.

Liefs

Lies zei

Ze zien er heel gezond uit. Hun veren zijn al mooi bijgegroeid; de tijd staat duidelijk niet stil!
Je pannenlappen zijn heel leuk! Te mooi om te gebruiken, vind ik.

jumare zei

inderdaad grappig haakwerkje. En wat worden die vogeltjes snel groot

Sandra Both zei

Wat zien de vogeltjes er mooi uit!
Dat is inderdaad een groot verschil.

leuk die pannelappen!!