31 maart 2012

Parkietje...


Een poosje geleden heb ik het het patroon van een parkietje  op mijn blog geplaatst en ...
sindsdien vliegen er in blogland (en op hyves) nogal wat parkietjes rond...
Zo leuk, dat mijn patroontje wordt gebruikt!!


Er was zelfs vraag naar, of ik het patroontje in het Engels wou vertalen..
wat ik ook heb geprobeerd...


Dit parkietje heb ik "ïn opdracht" gehaakt voor een meisje..


Hij moet een beetje op achterstaande parkiet lijken..

Met het basispatroon kan je echt je "eigen" parkietje maken!!

11 opmerkingen:

Moos zei

Terecht dat je parkietje zo populair is meis! In wat voor kleur dan ook, hij (zij) is en blijft GEWELDIG!!!!!!!!

Anoniem zei

Het is ook een geweldig leuk Parkietje om te maken en het dankzij de duidelijke beschrijving lukt het ons ook ;o)
fijn weekend

Betsy zei

Geweldig leuk dat het zo'n succes is en ook terecht, want het is een prachtig vogeltje en met jouw patroon prima te maken! Je hebt er heel veel (grote en kleine) mensen een plezier mee gedaan!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Ateljee de Kraal zei

Je staat zeer terecht lekker in het zonnetjes,
Groetjes Hanneke

Ria's Creaties zei

Deze is ook prachtig,leuk dat er zoveel vraag naar is.
Ik heb het gezien je vertaalde versie.
Gtoetjes ria.

wilma zei

Ik maak graag m'n eigen patronen....maar ook ik kon het niet laten dit mooie beestje te maken...en als ik tijd had maakt ik een kooi vol!! ze zijn geweldig, en zo levensecht!!!
groetjes, Wilma

Elizabeth zei

Ik vind het niet gek hoor, dat er zoveel belangstelling voor is!
Ze zijn zo goed en zo echt!

Groetjes, Elizabeth

Angélique zei

Heel knap gedaan! Ik dacht dat alle parkietjes er hetzelfde uitzien, maar nee (wat ben ik toch een leek!) ;-)
Het is ook zo'n leuk en heel goeg lijkend ontwerp, dan is het echt niet raar dat er veel vraag naar het patroon is!

Tante Titi zei

Wat is ie weer goed gelukt zeg!

Groetjes titi

Trilli zei

Very very nice!

Floortje zei

Net echt.....zo leuk! Daar past er vast een van in m'n vogelkooi. Leuk dat je het patroon plaatste, dank je! Groetjes, Floortje