17 maart 2012

Hangertje...


Kijk eens.. een mooi kleerhangertje!!


19 opmerkingen:

Mariken zei

Charlotte van 3: "mama wil je dat nu ook voor mij gaan maken!"

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel erg leuk,

gr agnes

renske zei

jeetje wat mooi

wilma zei

Super lief!....eigenlijk veel te mooi om iets aan te hangen!
groetjes, Wilma

Angélique zei

Haha, wat Wilma hier boven me schrijft had ik ook willen typen: veeeeeel te mooi om kleren over heen te hangen! Heb je super leuk gemaakt!

Elizabeth zei

Wat prachtig... haast te mooi om te gebruiken!
Ik zit er over te denken om er ook een paar te maken als cadeautje, ze zijn zo lief...

Groetjes, Elizabeth

Ateljee de Kraal zei

Dank je wel voor je reaktie, leuk, jij bent ook Zeeuwse???
Groetjes Hanneke

Lief en Mooi zei

Oh wat leuk! Het vogeltjes vind ik schattig!

Monique van den Berg zei

Wat heerlijk vrolijk! Dat vogeltje is zo schattig.
Ik heb mijn stokjes in de huiskamer aan de boekenkast hangen. Ik vind het zonde om er kleding overheen te hangen.

Groetjes, Monique

Tante Titi zei

wat mooi geworden zeg! Heel leuk idee, ik had wel eens gestreepte gemaakt maar deze is echt heel leuk.

Groetjes titi

jumare zei

inderdaad erg mooi

Evelief zei

Super schattig!!!! Welk meisje wil zoiets moois nu niet op haar kamer hebben hangen!!! Mooi gemaakt!
groetjes Evelien.

Hippehaakwerkjes&zo zei

Echt een geweldige "echte meiden " klerenhanger geworden. Zo lief en snoezig

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Wat een superleuk hangertje zeg , echt een meidig kadootje.

Ik wilde je ook nog even vertellen dat ik ook zo'n leuk parkietje heb gemaakt, dank je wel voor dit duidelijke patroon, je kunt hem zien op mijn blog.
fijne zondag.

Moos zei

Ahhh die is schattig .... dat vogeltje .... lieffffffff :-)))))
Dit valt bij meiden zeer zeker in de smaak (ook bij Moos hihihihi)

Hallo Peetje zei

schattig gemaakt, leuk ook als kraamcadeautje te doen met een lief jurkje eraan. ik zag onlangs bij zeeman ook van die lieve houten hangertjes, om om te haken had ze bijna meegenomen gewoon voor de heb, maar ja toch maar niet gedaan. als ik dit zie heb ik er weer een beetje spijt van.

wat heb je een hoop leuke dingetjes gemaak als ik weer zo terug blader op je blog
ik moet ook niet zolang wegblijven ;-)

Betsy zei

Oh, wat mooi! Dat lieve vogeltje past zo mooi bij die bloemetjes.
Daar worden kleine (en grote) meisjes heel blij van :)!
Ook handig, omdat de kleding niet zo snel van de hangertjes valt.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Tamara Gaal zei

Ooh wat lief!!! Mooi gedaan!
Ik ben een kraampakket voor m'n zus aan het maken. Dan is dit ook een erg leuk idee!

Groetjes Tamara.

Unknown zei

ook al zo schattig!!! Lief joh!