02 februari 2012

Give-away...

Als je mijn blog opent, zie je als eerste een groen parkietje..

Omdat ik nu al een tijdje meer dan 100 volgers heb,
wil ik een give-away houden..

Wanneer je meedoet, 
heb je kans op één van de twee (rechtse) parkietjes.. 

die ik speciaal voor deze give-away heb gemaakt.

Hier zie je ze bij ons nieuwe parkietje Tommy..

En hier mogen ze even in de voliére,
bij onze valkparkieten..


Zie je de valkparkietjes kijken naar die vreemde vogeltjes?!

-o-o-o-

Wanneer je mee wil doen aan de give-away,
plaats dan een reactie.
24 februari (de datum, dat ik vorig jaar mijn eerste blogberichtje plaatste)
gaan we beslissen welke 2 liefhebbers een
parkietje krijgen toegestuurd..

-o-o-o-

Groetjes Jacqueline

37 opmerkingen:

Jewel zei

Net echt, wat mooi!!!!!!!!!!!!!! Graag zou ik thuis zo'n diertje een plaatske geven, dus ik doe graag mee aan je give away. Groetjes,

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Nou wat een supermooie give -away,Hij lijkt erg op ons parkietje wat wij vroeger hadden helaas hebben wij hem weg moeten doen omdat mijn astma erger werd.Gelukkig hebben we nu wel andere huisdieren wat prima gaat maar een vogeltje mag er niet meer in.Of misschien toch wel....doe graag mee aan de give away.

Groetjes Agnes

Ans zei

Wat goed van jou dat je al zoveel volgers hebt. En wat een leuke give away, daar heb ik wel een leuk plekje voor. Groetjes, Ans

Angélique zei

Gefeliciteerd met het succes van je blog, ik hoop dat je nog heel wat creativiteit met ons gaat delen!
Natuurlijk doe ik ook mee, ik wil wel graag zo'n lief parkietje!Je hebt er weer mooi werk van gemaakt.

Elizabeth zei

Wat goed dat je weer een parkietje "omarmd" hebt, Jacqueline!
Tommy is geen Krikkie, maar kan het lege gevoel misschien wel wat wegnemen...
Leuk dat je zoveel volgers hebt, geen wonder want je hebt een superleuke blog! Ik vind je gehaakte parkietjes erg mooi en ik zou er graag één winnen, dus doe ik mee met je give away...
Ze zijn zo mooi gemaakt, van een afstandje net echt..., ben benieuwd hoe m'n katten er op zouden reageren, hahahahaha...

Groetjes, Elizabeth

Marjo zei

Ohhh wat een schattig parkietje...ik doe heel graag mee met de give away ....

Liefs
Marjo

Tineke zei

wat een schattige parkietjes Jacqueline.
het is elke keer weer gezellig lezen op je blog.

Anoniem zei

Toen ik twee katten kreeg moest ik de twee parkietjes weg doen want de kooi was echt niet veilig meer en de vogeltjes dus ook niet. Ik mis ze nog steeds en het is anderhalf jaar geleden. Ik doe graag mee, ze zijn zo mooi gemaakt en de gelijkenis is treffend. groetjes Roos.

Moos zei

Kijk ze bij Tommy zitten hihihihi schitterend!

Vind ze schitterend gehaakt joh!!!
Ik doe ook graag mee met het risico dat mijn sloper (kitten van nu 15 weken) hier denkt dat het een echt vogeltje is hahahahahaha

Liefs Moos

Monique van den Berg zei

Ik doe graag mee aan je give away. Die parkietjes vind ik zoooooo schattig!
En nu ik mijn katje 2 weken geleden heb laten inslapen en ik nu geen huisdieren meer heb ben ik wel toe aan een nieuw beestje ;-)

Groetjes, Monique

Margaret zei

Fijn dat je weer een parkietje hebt. Passen die twee die je gemaakt hebt ook goed bij. Ik doe graag mee aan je give away. Die parkietjes zou mijn dochter helemaal geweldig vinden.

Betsy zei

Gefeliciteerd met je volgers!
Fijn dat er weer een nieuw parkietje is. Zo te zien vindt hij de katoenen vriendjes ook wel aardig :)
Ik doe graag mee met de give away. De parkietjes zijn net echt: ze lijken ook op het parkietje dat ik vroeger als kind heb gehad. Die waren ook zo tam. Wat heb ik ze gemist, toen ze er niet meer waren....
Veel plezier met bloggen.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

jumare zei

Ik doe graag mee. En zoveel volgers in een jaar. Je doet iets goed, haha.

Sara Francina zei

Wauw wat zijn die mooi zeg, had hem inderdaad al eerder gezien op je blog.
Hier wil ik wel kans op maken!

Groetjes Franca

Vera zei

Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee.
Groetjes
Vera

Rachel zei

Oh, die zijn TE leuk!!! Daar zou mijn parkietje ook dol op zijn.... Ik heb zelf al een paar keer geprobeerd een parkietje te haken, maar ze lijken nooit echt. Ik heb denk ik nooit dat ene mooie patroon, dus ik doe heel graag mee!

Groetjes en gefeliciteerd met zoveel volgers!

Lindevrouwsweb zei

Gefeliciteerd met je 100e inmiddels 107e volger!Wat een mooie parkietjes heb je gemaakt! Ik vind ze super en doe heel graag mee met je give away!groetjes Joke

bijleonie zei

ik doe ook graag mee, en ben je ook gaan volgen
wat een leuke parkietjes. helemaal super zo'n give away

geldover zei

Geweldig die parkieten, ik doe graag mee

Riannes Haaksels zei

Wat een lieverds! ik doe graag mee.. vroeg me af of je hier ook een patroon van hebt. :D mijn ouders hebben parkieten en ik zelf 2 valkparkieten. Vind ze erg leuk!

Diana zei

Ik kom per toeval op je site als giga haakliefhebster. Al genietend zie ik tot mijn grote vreugde parkietjes. Nu hebben wij een parkiet die zo tam is dat je er alles mee kan doen, onze grote liefde. Graag doe ik dus mee met de give away. Heb je hier het patroon van? Ik zou erg blij zijn zelf een parkietje te kunnen haken.
Succes hoor! Gr. Diana

sneksniltje zei

Echt knap gemaakt! Ik doe graag mee aan je give-away, voor mijn nichtje die dol op vogeltjes is. en nu neem ik even mijn tijd om je blog wat grondiger te doorlezen, want ik ben hier eigenlijk heel toevallig op verzeild geraakt...

De Merle zei

O, die zijn heel erg leuk! Daar wil ik graag een kansje voor wagen.
Waar heb je het patroontje vandaan als ik vragen mag? Of maak je dat zelf?
Groetjes,
Karin

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

wauw wat een mooie parkietjes
wij hebben jaren grasparkietjes gehad nu hebben wij nog 2 karakietparkieten ook een schatjes en heel tam

Anoniem zei

ik kom voor het eerst op je blog zag die schattige parkietjes wat heb je dat knap gedaan, ik weet niet of ik ook mee mag doen maar als het mag dan graag want zulke vogeltjes wil je altijd wel in huis hebben. wij hebben een poes die nogal gek is op vogels dus helaas kan ik geen echte vogeltjes hebben.

ik zie zulke leuke werkjes dat ik je beslist ga volgen.

hartelijke groet Marjolein

Angélique zei

Ow, spannend! Nog 2 dagen...
En nog komen er reacties bij, zie ik hier boven ;-)

Sandra Both zei

Hoi hoi!
Ik had helemaal je give away niet gezien, maar nu ik deze schattige parkietjes zie, wil ik wel graag meedoen natuurlijk ;-).

Tanja zei

Hoi Wat leuk dat idee van give away. Ik kan wel wat gezelligheid gebruiken in mijn bekrompen leventje. Ik wil dus graag mee doen.

Anoniem zei

Wat een mooie parkietjes!
Net echt.
Om de reactie van een echt parkietje te zien, zou ik me graag willen aanmelden voor de give away.

groetjes Herma

Carla zei

Bij toeval zag ik je schitterende parkietjes, eerst de blauwe en door de verwijzing naar je give away later ook de groene. Gelukkig nog net op tijd om hier aan mee te doen en dat doe ik dus heel graag.
Groeten Carla

Liza zei

OOOw. Ik zag ze net voorbijkomen,
Wat mooi!!

Het zou mooi staan in mijn nu weer lege parkietenhok, de mijne zijn helaas net overleden.. :(

Maar ik ga hem zeker ook proberen te haken, hoewel ik niet van priegelwerk hou, dus het zal wel weer acryl worden;)

Op mijn weblog ook een giveaway.

Tanja zei

Hallo Jacqueline

Ik ben bezig met het parkietje maar kom niet verder tot.... dan in volgende (precies midden achterlijfje) 4 steken in bovenste lus haken alsvolgt:

Ik weet niet wat je ermee bedoeld, moet ik nu afhechten en dan beginnen in het midden?

Kan je me helpen aub zodat ik weer verder kan?


Bedankt alvast Tanja

Gea zei

och wat schattig die,
wil ik wel winnen :)

Unknown zei

hallo daar, wat een schattige beestjes, wij hebben ook 2 echte parkietjes, en een daarvan praat als een echte kletskous. hij heet bruno en zijn stiefbroertje mr blue. ik ga proberen om ze te haken voor mijn dochter, maar of het lukt dat is de vraag, dus als ik ze zou kunnen winnen, nou dan is zij blij.
fluitende groet.

J en J zei

Heel schattig! Lijken die van mijn zoon wel!!

Unknown zei

Voor in het verzorgingstehuis van mijn moeder.. echte dieren mogen niet dus dit is leuk alternatief

Unknown zei

Voor in het verzorgingshuis van mijn moeder.. echte dieren mogen niet dus dit is leuk alternatief