09 juli 2011

Nog een kruk-hoesje en een nieuw rolgordijntje...

Nog  een hoesje gehaakt, voor het andere krukje...



En m'n rolgordijntje in de keuken vernieuwd. Mijn raam is gelijk aan mijn aanrecht... Gevolg..toch af en toe een spetter op mijn rolgordijntje, die er niet uit kan. Heb een leuk tafelzeiltje uitgezocht, een schulprand er aan geknipt en er een randje op geplakt en .. ik ben tevreden over het resultaat!
Een rolgordijntje, wat ik goed af kan poetsen!

Keuze genoeg dus, er zijn zoveel leuke tafelzeiltjes! 

6 opmerkingen:

Marjo zei

Ik kwam via via op jouw blog terecht...leuk idee van het rolgordijntje en je krukjes vind ik ook pracht (en de rest van de blog)

Groetjes
Marjo

Angélique zei

Dat rolgordijntje is prachtig en praktisch geworden en de krukjes enorm opgeknapt. Goed bezig!

Elizabeth zei

Wat een super idee om daar een stukje tafelzeil voor te gebruiken! Je moet er maar op komen...
Je krukjes zijn gezellig aangekleed, heeft een warme uitstraling vind ik.

Groetjes, Elizabeth

Monique van den Berg zei

Wat een leuk idee om van tafelzeil een gordijntje te maken. En wat een leuk zeiltje. Knap gemaakt hoor met dat schulprandje. Hoe heb je dat zo mooi rond geknipt?

Die hoesjes voor je krukjes zijn ook heel lief.

Groetjes, Monique

Het Knuter Huuske zei

Wat leuk die krukjes!
Hebben hier zelf ook krukjes staan van de ikea....
Daar kan dat natuurlijk ook heel mooi op....
Heb je hier ook een patroon van op je blog?

Groetjes van Ivonne.

Haak en Smaak zei

Super leuk idee en hartstikke handig zo'n rolgordijn!
groetjes