19 juni 2011

Project haakkransje ....

 Via mijn hyves doe ik mee met het project van het haakkransje.
Deze hyves zoekt altijd leuke projecten uit. Is je project klaar, kan je je foto opsturen en kan iedereen hem op de hyves van het haakkransje bekijken. Leuk, om te zien, dat ieder van hetzelfde patroontje toch weer iets eigens maakt. 

Deze keer was het een patroon van een beertje en een panda-beertje.
2 vriendinnetjes!

  

                      Ik vind het een gezellig stelletje, zo samen!

2 opmerkingen:

Fenny zei

Ze zijn erg leuk/schattig geworden!!
Ik ken die hyve, ik ben er ook "lid"van,
Als ik verhuisd ben en als ik dan wat meer op orde ben doe ik ook mee!

Lien zei

Wat leuk! Fijn dat je dit even deelt. Ik heb me gelijk lid gemaakt en als mijn ander ttwee hakseltjs afzijn, begin ik er ook aan :-D