14 mei 2011

Square haken...

Tijdens het bloggen bracht lindevrouwsweb me op een leuke site hooked on handmade 
daar komt elke dag een nieuw patroon op van een square
Het is elke keer weer een uitdaging om zo'n patroon uit te puzzelen (ze zijn in het Engels).
Wat ik met de lapjes ga doen? Dat zullen we nog wel eens zien.
Het is in elk geval een leuk werkje om te doen!


Victorian Dream square (6)


Amethyst square (1)


Falling star square (9)


Maggie's square (3)


Purple passion Heart square (7)


Flowery square (11)

3 opmerkingen:

jumare zei

leuke vierkanten. ik zie al kussens en dekens voor me.

Lindevrouwsweb zei

Ondanks het soms best lastig is, de patroontjes uit het engels te vertalen, is het je toch heel goed gelukt! Ze zijn erg mooi geworden!
En wat is het leuk om ze te maken! Met ander garen ziet het er al weer heel anders uit!
Succes met de andere vierkanten! Ben benieuwd wat jij er van gaat maken. groetjes Joke

Margreet zei

Wat een prachtige squares heb je gehaakt!
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.